PROPOSTA DEL FESTIVAL GOLLUT DE RIBES DEFRESER ALS CINECLUBS CATALANS

Selecció films del Festival Gollut pels cineclubs

Els Premis Gollut reconeixen el compromís social i el talent

Els Amics del cinema de la Vall de Ribes, acompleixen amb la primera edició del Festival Gollut una gran fita, crear un esdeveniment cultural identificable amb Ribes de Freser que servirà per donar vida al Cinema Catalunya, espai que l’associació gestiona des de l’any 2009.

El certamen s’ha desenvolupat segons els assistents amb un bon nivell organitzatiu i s’ha aconseguit exhibir i difondre uns materials audiovisuals que han remogut les consciències i emocions dels espectadors.

Volem compartir amb els altres cineclubs catalans els materials que hem pogut veure a Ribes i col·laborar en la seva difusió pel seu alt valor social. Per aquesta raó hem fet una selecció dels principals materials que poden ser d’interès dels cineclubs adherits per algunes de les vostres sessions de cineclub.

D’acord amb els autors, ofereixen exhibir els films al cineclub que ho vulgui programar de la següent manera: