Cristina Rius del Cineclub Akira, membre del Jurat FICC al Krakow Film Fest

La Cristina Rius del Cineclub Akira de Sant Pol de Mar representarà al cineclubisme català al Krakow Film Festival participant com a Jurat Internacional de la Federació Internacional de Cineclubs i atorgant el premi Quijote.

Cristina Rius, nascuda a Barcelona el 1971, és periodista i gestora cultural, vocal i cofundadora del Cineclub Akira de Sant Pol de Mar. Ha estat fundadora i coordinadora de LATcinema, programació de cinema de Casa Amèrica Catalunya, centrada en documentals sobre l’Amèrica Llatina. Membre dels jurats de la Mostra de Cinema Llatinoamericà de Catalunya, Mostra de Curts per la Identitat, Festival de documentals Lebu de Xile, Festival Internacional de Drets Humans, ha col·laborat com a productora en nombrosos festivals. Directora d’un curtmetratge musical sobre l’Aigua i productora de curts documentals. Corresponsal a Nova York (EUA) de la plana web Cinemagazine.com, cobrint festivals i entrevistes.