EL CINECLUB ASSOCIACIÓ D’ENGINYERS DE BARCELONA TORNA AMB EL SEU TALLER "OMBRES MESTRES. LES GRANS LLIÇONS DELS GRANS DEL CINEMA"

Ja hi son a l’agenda dels Enginyers (i per tant ja es poden reservar) les sessions del nou cicle "Ombres Mestres. Les Lliçons dels Grans del Cinema".

Després de ja quatre cicles en que ens hem centrat en coses que es poden observar en el cinema tan diverses com els trens, els miralls, l’erotisme o el fora de camp -semprè des del punt de vista del llenguatge del cinema- arribem el febrer al ja cinquè cicle "Ombres Mestres. Les Lliçons dels Grans del Cinema". Les sessions d’aquest nou cicle seran les tres següents:

1.- Dimarts 10 de febrer de 2015. "Diàlegs a la palestra". Per demostrar que els diàlegs cinematogràfics també formen part del seu llenguatge.

2.- Dimarts 17 de febrer de 2015.- "Avantguardes".- Films que han proposat formes innovadores, alternatives a les del seu temps.

3.- Dimarts 24 de febrer de 2015.- "Escola de ball". Acabem el cicle amb uns quants notables balls inserits en pel·lícules que no són comèdies musicals.

El cicle està organitzat pel Cineclub de l’Associació d’Enginyers, de la Comissió de Cultura, en col·laboració amb la Comissió de Jubilats. Serà de nou Pau Pérez qui porti les sessions, amb, com sempre, interferències (més o menys greus…) dels membres del cineclub…

Les sessions, totes de dues hores de durada, començaran puntualment a les 18.00 h, a la seu dels Enginyers, a Via Laietana, 39. Pel cicle complert (3 sessions) es demana una col·laboració de 30 euros. 12 euros per una sessió aïllada. Inscripcions a l’agenda o, per telèfon, 93 319 23 04, Maribel Zoco.