BCN FILM FESTIVAL es mou. Oferta per a cineclubs federats FCC

El Festival Internacional de Cinema de Catalunya (BCN FILM FEST), que celebrarà la 6a edició del 21 al 29 d’abril de 2022, torna a oferir una part de la seva programació als cineclubs adherits a la Federació Catalana de Cineclubs.

Una vegada més, les pel·lícules de la secció Imprescindibles, dedicada a clàssics del cinema d’autor de tots els temps, són la proposta del BCN FILM FEST per als cineclubs. Per a l’edició del 2022, el festival planteja un homenatge al productor independent Jeremy Thomas amb títols com per exemple Feliz Navidad Mr. Lawrence, El último emperador, El cielo protector, Crash, Soñadores o El almuerzo desnudo

Trobareu informació de totes les pel·lícules en el dossier adjunt:

Dosier Jeremy Thomas CINECLUBS

El BCN FILM FEST ES MOU
Proposta per a Cineclubs

Dates de projecció per a Cineclubs: 1 de maig a 30 de juny de 2022

Cada Cineclub podrà oferir un màxim de 2 projeccions

Formats disponibles: DCP VOSE o Blu-ray VOSE (consulteu disponibilitat)

Contacte:
Federació Catalana de Cineclubs
Olga Iglesias (olga@federaciocatalanacineclubs.cat)

És recomanable que els Cineclubs interessats confirmin a la Federació Catalana de Cineclubs les pel·lícules que volen projectar abans del 25 de març de 2022, per garantir una bona comunicació. En aquest sentit, el BCN FILM FEST farà difusió de les sessions dels Cineclubs adherides a aquesta proposta.

El nom de tots el Cineclubs col·laboradors apareixerà al catàleg general del festival.