Voleu sumar-vos a la celebració del Dia de l’Associacionisme Cultural? 4 de juny 2023

Com cada any, el dia 4 de juny és el Dia de l’Associacionisme Cultural (DASC). La contribució de la Federació Catalana de Cineclubs consisteix en donar un suport econòmic als cineclubs participants.

Es tracta de fer conèixer al vostre públic i seguidors la importància d’aquesta data tan assenyalada per l’associacionisme Cultural Català. Podeu aprofitar una de les sessions habituals i fer una Jornada de Portes Obertes, o proposeu-nos quina seria la vostra proposta.

També podeu realitzar un vídeo de presentació del vostre cineclub. Ens haureu d’enviar el vídeo i el penjarem al nostre canal de Youtube.

Totes les activitats (almenys les 10 primeres) tindran un suport econòmic per part de la FCC.

Ens podeu escriure un mail a pablo@federaciocatalanacineclubs.cat

Abans de fer la sol·licitud, cal tenir en compte tres condicions:

1. La gestió de la contractació del film la farà la FCC, no el cineclub pel seu compte.
  1. Cada cineclub haurà de fer un cartell amb el logo del Departament de Cultura, del DASC i de la FCC. Us els enviarem un cop hagi estat aprovada la petició.
  1. Cal encabir el passi de la pel·lícula en una jornada cultural més àmplia, dins d’un programa on hi hagi més activitats.