Proposta del D’A als cineclubs federats

TOUR D’A

La FCC torna a col·laborar amb el D’A per fer arribar títols del seu festival a cineclubs federats.

Des del D’A Film Festival Barcelona us presentem el Tour 2022 dedicat al nou talent nacional. La dotzena edició del D’A Film Festival Barcelona se celebrarà del 28 d’abril al 8 de maig, i el tour començarà un cop finalitzat el festival. Les contractacions podran fer-se fins al setembre de 2022, i les projeccions podran allargar-se fins al desembre.

Aquestes son les pel·lícules que formaran part del TOUR D’A 2022:

AFTERSUN (Espanya, 2022), de Lluís Galter | 70 min.

Un estiu en un camping, tres nenes escolten una antiga i misteriosa història sobre un nen desaparegut i decideixen investigar-ho.

La pel·lícula s’estrenarà mundialment al D’A Film Festival 2022.

LA AMIGA DE MI AMIGA (Espanya, 2022), de Zaida Carmona | 86 min.

Tenen trenta anys però viuen igual que quan en tenien vint, amb la diferència que ja no tenen edat per convertir-se en joves promeses i molt menys per maquillar-se amb tons fluor. Estan enamorades de l’amor però, en la seva recerca, es destrossen unes a altres, errant d’exnòvia en exnòvia, de relació en relació.

La pel·lícula s’estrenarà mundialment al D’A Film Festival 2022. Més informació a la web de la pel·lícula: https://www.laamigademiamigalapelicula.com/

LOS CABALLOS MUEREN AL AMANECER (Espanya), de Ione Atenea | 80 min.

Quan Ione, la directora de la pel·lícula, entra a viure a la casa dels germans García a l’Eixample de Barcelona, descobreix que les seves vides continuen latents en els objectes que van deixar: en un piano, centenars de dibuixos, milers de fotos o un munt de casettes. L’Antonio era dibuixant de còmics, la Rosita era cantant d’òpera i pianista. Juntament amb el seu germà Juanito, van convertir la seva llar en un espai de creació i ficció, un lloc per escapar de la realitat grisa de la dictadura franquista.

Guanyadora del Mentoring Projects de L’Alternativa 2017, seleccionada al Foro profesional ZINEBI NETWORKING 2020 i assessorada per Luciano Rigolini des del Màster en Documental de Creació (IDEC-UPF) de la Universitat Pompeu Fabra.

Si us interessa fer algun visionat, els hi podeu demanar els links.

Per totes les pel·lícules disposem dels formats DCP i Blu-ray VO

Ls contractacions es faran sempre a través de la Federació Catalana de Cineclubs

Ens encantaria portar el D’A a les vostres sales un any més.