La FCC acompanya les celebracions cinèfiles a Vilallonga del Camp

El Centre Recreatiu i l’Ajuntament de Vilallonga del Camp van convidar la FCC a assistir al tret de sortida dels actes commemoratius del Cinema del Centre Recreatiu de la localitat que va tenir lloc el passat 2 de març amb la projecció de la pel·lícula Confidencias a medianoche de Michael Gordon, que va ser la primera pel·lícula, juntament amb Fanny de Joshua Logan, que es va projectar en aquesta sala l’any 1964.

Descobrir que encara hi ha sales tan magnífiques com la del Cinema del Centre Recreatiu de Vilallonga del Camp, que manté les projeccions en 35mm tot i estar adaptada al món digital, que té un gran pati de butaques i que aconsegueix mantenir una programació estable en els temps que corren, fa que encara continuem creient en la màgia de les bones projeccions i en el poder del públic com a motor cultural dels pobles i ciutats del nostre país.  En l’acte també es va homenatjar la figura de Josep Maria Vallés, projeccionista  i alma mater de l’entitat que porta 50 anys al capdavant del cinema i té un petit Museu del Cinema que val molt la pena visitar. La passió de Josep Maria Vallés pel cinema és sens dubte el motor d’aquesta fabulosa sala i amb qui tots nosaltres, cineclubistes, ens sentim identificats.

Els actes de l’Aniversari es perllongaran fins el març de 2025 i la FCC col·laborarà en diverses activitats durant l’any.

Més info

Emma Fernández, Presidenta de la FCC