ESCOLA D’ESTIU 2023. PROGRAMA I INSCRIPCIONS

30 de juny i 1 i 2 de juliol 2023

LA RECTORIA DE VALLCÀRQUERA (El Figaró) Parc Natural del Montseny

Es pot arribar a la Casa de colònies en cotxe o en tren fins al Figaró on podem organitzar un servei de recollida

DIVENDRES 30 DE JUNY

• A partir de les 18h . ARRIBADA I ACREDITACIONS.   Entrada a les habitacions i descans.
  • 20.30-22h.- SOPAR
  • 22.00h.- PROJECCIÓ GAMBERRA i cinefòrum

DISSABTE 1 DE JULIOL

• 9 hores .- ESMORZAR
  • 11.00-13.00h.- CAMINATA CINÈFILA AMB NEUS BALLÚS. La directora de ‘La Plaga’ i ‘Sis dies corrents acompanyarà en un passeig per l’entorn natural de la casa per parlar de cinema i les seves vivències en diferents aturades durant el camí.
  • A partir de les 13.30h .- DINAR I SOCIALITZACIÓ
  • 17.00-20.00h.- TALLER DE CINEMA: CINC CONDICIONS .- Impartit per Anna Lati i Noel Puigdollers . Llums, càmera… acció! Sereu capaços de realitzar un curt amb les 5 condicions que us proposem? Un taller de cinema en forma de joc on, entre tots els participants, posarem a prova la nostra imaginació, creativitat i capacitat d’improvisació experimentant amb el llenguatge cinematogràfic.
  • 20.30-22.00h.-SOPAR
  • 22.00-23.00h.-MICRO OBERT. El micro obert és una dinàmica participativa. Consisteix en que els cineclubistes s’animin a compartir una obra pròpia o aliena, una escena, una seqüència o un record fílmic inspirador amb la resta, per tal de compartir coneixements i apropar sensibilitats. “¿Què és allò que ens mou del cinema?” “¿Què ens impulsa a continuar descobrint-lo o quin va ser el principi del nostre idil·li amb les imatges en moviment?” Són preguntes per les quals cadascú de nosaltres te una resposta enriquidora que mereix ser compartida.
  • 23.00-00.00h.PROJECCIÓ D’UNA PEL·LÍCULA EN 16mm i cinefòrum

DIUMENGE 2 DE JULIOL

• 9 horesh- ESMORZAR
  • 11.00-13.00.-CAMINATA CINÈFILA AMB LLUIS MIÑARRO.- El productor i director de cinema Lluis Miñarro ens acompanyarà en un passeig per l’entorn natural de la casa per parlar de cinema i les seves vivències en diferents aturades durant el camí.
  • A partir de les 13.30h. DINAR I SOCIALITZACIÓ
  • 15.30-18.30h.- TALLER ‘EL PADRÍ’ EN OMBRES XINESES.- Impartit per Artur Díaz. Taller pràctic per reviure una de les pel·lícules més emblemàtiques de la història, “El Padrí” (The Godfather, Francis Ford Coppola 1972) amb ombres xineses. Aquest art ens permetrà encarnar amb marionetes les escenes més famoses, posar veu a les frases més icòniques i permetre’ns caure en la paròdia. Qui sap, potser aquesta vegada serà “La Padrina” qui ens faci una oferta que no podrem rebutjar.
  • 19,00 – 19,30h.- COMIAT

PREU:

Socis de cineclubs federats. 150€. Inclou la pernoctació, l’alimentació i participar a totes les activitats.

Per a les persones que no pertanyen als cineclubs federats 200€. Inclou la pernoctació, l’alimentació i participar a totes les activitats.

Passos per la inscripció:

1.- Fes la transferència a:

La Caixa
IBAN ES72 2100 3197 21 2200147117
Indiqueu en el concepte “Escola d’Estiu 2023”

2.- Omple aquest Formulari d’inscripcio

3.- Una vegada feta la transferència envian’s el comprovant a fcc@federaciocatalanacineclubs.cat. Fins no enviar el comprovant no donarem per finalitzar el procés d’inscripció.

INFORMACIÓ:

Cal portar llençols o sacs de dormir, coixinera i tovalloles. També hi ha possibilitat de llogar els llençols a 5,20 euros el joc.

A tenir en compte:

L’aforament és limitat.

S’admetran cancel·lacions amb data màxima 23 de juny, amb retorn del 50% del pagament d’inscripció.

Us demanem que feu extensiva aquesta convocatòria als vostres associats. Respectarem l’ordre d’arribada de les inscripcions.

Programa Escola Estiu 2023 pdf

Aquesta activitat compte amb l’ajut del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya