EL CINECLUBISME CATALÀ DEMOSTRA EL SEU DINAMISME A RIBES DE FRESER

La X jornada del cineclubisme català ha aplegat associacions d’arreu que promouen el cinema durant dos dies a la Vall de Ribes. El recentment digitalitzat Cinema Catalunya de Ribes de Freser ha estat la seu principal de l’esdeveniment.

Durant tot el dissabte 24 s’han celebrat els diferents actes de la jornada cineclubista d’enguany que cada any es realitza en una localitat diferent i per primer cop se celebra a la localitat del Ripollès. La jornada ha aplegat una setantena de cineclubistes d’arreu que han representat a 21 cineclubs. La desena jornada ha començat amb un esmorzar de benvinguda als cineclubistes, que ha servit per donar la benvinguda als nous membres. L’Assemblea general de la federació catalana ha omplert la major part del matí, on s’han exposat els diferents programes i projectes cinematogràfic, tallers i cursos que es realitzen, així com s’ha renovat la nova junta de la Federació catalana de cineclubs, on Pablo Sancho, en representació del Cineclub Vilafranca ha esdevingut el nou president pels propers quatre anys. La nova Junta estarà formada per 13 persones que per primera vegada representaran a 12 cineclubs diferents.