Convocatòria per ser jurat Miquel Porter a la MACCA 2024

Aquesta és una convocatòria per participar com a jurat cineclubista a la MACCA organitzada pel Cineclub 8 1/2 de Cassà de la Selva i atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català.

El cineclub us vol convidar a venir a Cassà de la Selva el diumenge 4 de febrer a fer de jurat del Correcurts de la MACCA, la Mostra d´Animació i Curtmetratges de Cassà.

El Jurat Porter Moix haurà d’anar el diumenge 4 de febrer a Cassà de la Selva. La convocatòria és a les 11 hores, al Centre Recreatiu, per fer el visionat dels curtmetratges i la deliberació del jurat. A continuació es fa un dinar en el mateix Centre Recreatiu.

La projecció dels curts i el lliurament de premis és a les 19:00. No és imprescindible la presència del jurat tot i que seria d’agrair.

Aquest premi està organitzat per l’Associació d’Amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 250€, que assumeix la FCC i el cineclub.

Esperem les vostres candidatures abans del proper dijous 25 de gener. Escriviu a fcc@federaciocatalanacineclubs.cat