Convocatòria per ser jurat internacional de la FICC a l’AVANCA Film Fest (Portugal)

FICC JURIES 2024.- 28th AVANCA FILM FESTIVAL
Del 24 al 27 de juliol de 2024
Avanca, Portugal

Data límit per rebre les candidatures: 20 de maig de 2024

Estimats membres de la FCC

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de Cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat. El jurat escollirà la millor pel·lícula entre les seleccionades a competició. Només poden participar els cineclubs federats a la FCC

• Llengua de treball – Anglès
  • Membres del Jurat  – 3  (un de Portugal)
  • Despeses que es cobreixen: Àpats i allotjaments coberts pel festival i 300 euros per a despeses del viatge.
  • Transport entre l’aeroport d’Oporto a Avanca.
  • Data d’arribada: 24 de juliol. Data de partida: 28 de juliol.
El candidat que es presenta, adquireix el compromís d’assistir al festival, en aquest cas de manera presencial. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i el seu currículum vitae. Els membres del jurat han d’escriure un article en català i anglès o francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l’hora d’escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

La candidatura s’enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.

Si teniu algun dubte o esteu interessats en ser un dels membres del jurat, contesteu a aquest correu i ompliu el formulari que trobareu aquí