Convocatòria per formar part del jurat cineclubista a l’AMERICANA 2024

NOU JURAT CINECLUBISTA A L’AMERICANA FILM FESTIVAL – Convocatòria per formar part del jurat cineclubista a l’AMERICANA 2024

Oferta només per a cineclubs federats

Enguany posem en marxa un nou projecte, un JURAT CINECLUBISTA a un dels millors i més prestigiosos festivals de Barcelona, l’AMERICANA FILM FESTIVAL, amb el que la Federació Catalana de Cineclubs col·labora des de fa anys a través de la Route 66, gràcies a la qual part de la programació del festival arriba per ruta a diferents cineclubs de Catalunya.

El jurat estarà format per tres persones i atorgarà un premi. El film guardonat ha de respondre als valors cineclubistes. El premi no té dotació econòmica.

El jurat haurà de visionar vuit films entre divendres 8 i diumenge 10 de març, tant al cinema Girona com al cinema Texas, seus del festival.

La Federació disposa d’un ajut econòmic per a cada membre del jurat en concepte de dietes. No cobrim allotjament a Barcelona.

Esperem les vostres candidatures abans del proper 16 de febrer. Si voleu participar heu d’escriure a fcc@federaciocatalanacineclubs.cat

Aquests són els horaris de les projeccions (els títols es desvetllaran el proper dimecres 14 de febrer):

Divendres 8 de març:
– 18:00 h – Cinemes Girona Sala 1 – 117′
– 20:15 h – Cinemes Texas Sala 1 – 91′
– 22:30 h – Cinemes Girona Sala 2 – 101′

Dissabte 9 de març:
– 16:00 h – Cinemes Girona Sala 3 – 93′
– 18:15 h – Cinemes Texas Sala 1 – 99′
– 20:15 h – Cinemes Girona Sala 3 – 92′
– 22:30 h – Cinemes Girona Sala 1 – 111′

Diumenge 10 de març:
– 15:45 h – Cinemes Girona Sala 1 – 118′

Diumenge 10 a les 20h es farà el lliurament de premis on el jurat (mínim un membre) haurà d’estar present per anunciar i lliurar el premi.

Us hi esperem!

Si voleu més informació ens podeu contactar al mail fcc@federaciocatalanacineclubs.cat