CONVOCATÒRIA PER FER DE JURAT DEL PREMI MIQUEL PORTER I MOIX ATORGAT PER CINECLUBISTES A LA MOSTRA CINEASTES DE GRANOLLERS

Aquesta és una convocatòria per participar com a jurat cineclubista a la Mostra CINEASTES DE GRANOLLERS 2012 organitzada pel Cineclub de l’Associació Cultural de Granollers. Lliurareu el premi Miquel Porter del cineclubisme català. Participen els cineclubs federats a la FCC.

Aquest és el programa del jurat:

Dissabte 17 de març a les 11,30h trobada a l’hotel Europa per visionar els curts. Després de dinar (convidats pel cineclub) fareu la deliberació.

A les 22,00 projecció dels films davant el públic i lliurament del premi.

Aquest premi està organitzat per l’Associació d’amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 300€

Esperem les vostres candidatures abans del proper 11 de març. Necessitem dues persones, la tercera serà un integrant del cineclub de l’AC Granollers.

Envieu-nos un mail a juliolamana@federaciocatalanacineclubs.cat