Cicle Ombres Mestres. Cineclub de l’Associació d’Enginyers de Barcelona

Des del Cineclub Associació d’Enginyers s’anuncien les tres sessions d’un nou cicle -ja el dècim- de les Ombres Mestres. Concretament ocuparan els tres últims dimarts del mes de març -15, 22 i 29- a Via Laietana 39, de 18 a 20h, avisant que si algú vol anar-hi, procuri fer-ho amb un pèl d’antelació a les 18h.
Les sessions d’Ombres Mestres són unes  xerrades sobre uns temes predeterminats, il·lustrades mitjançant seqüències de pel·lícules, en principi, de notables realitzadors. Per a aquest desè cicle els temes escollits, a seguir en dimarts correlatius són:
1/ Confinaments (15 de març)
2/ Inspiracions, homenatges i/o còpies (22 de març)
3/ Claude Chabrol (29 de març)
Del que es tracta és de presentar unes quantes seqüències que expliquen bé alguna de les característiques del tema escollit, alhora que es realitzen observacions recalcant algun aspecte sobre la forma cinematogràfica del fragment.
Sota cada sessió hi ha l’enllaç a la pàgina de l’agenda de l’Associació d’Enginyers on reservar la corresponent plaça.
Això seria el més convenient, perquè així se sap amb antelació quanta gent està previst que vagi, podent llavors dimensionar adequadament la sala. No obstant això, com que la inscripció i transferència dels cinc euros que sol·liciten per intentar cobrir les despeses de cada sessió es pot fer una mica laboriosa (sobretot pels no col·legiats), excepcionalment han obert la possibilitat del pagament d’aquests cinc euros en efectiu el dia de la sessió, sempre aportant l’import exacte (compte, que ara aquests bitllets escassegen!).