Notícies,Uncategorized

Busquem jurat cineclubista per a L’Alternativa 2021

Aquesta és una convocatòria per a tots els cineclubs federats a la FCC

La Federació Internacional de Cineclubs, conjuntament amb la Federació Catalana de Cineclubs organitza a Catalunya el Premi Quijote del cineclubisme internacional. L’únic festival a Catalunya i a l’Estat Espanyol que disposa d’aquest jurat és el Festival de Cinema Independent de Barcelona L’Alternativa.

Condicions:

• Les activitats del jurat tindran lloc del 16 al 21 de novembre 2021
  • El jurat està composat per tres persones. Dues internacionals i un membre d’un cineclub català
  • L’idioma del jurat serà l’anglès
  • La FCC col·labora amb els àpats necessaris per aquells dies.
  • Heu de respondre abans del 30 de setembre

També s’ha de tenir en compte:

• El candidat que es presenta, adquireix el compromís d’assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.
  • Els membres del jurat han d’escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.
  • Els criteris que es seguiran a l’hora d’escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.
  • Heu d’omplir un formulari per poder optar.
  • Qualsevol pregunta a fcc@federaciocatalanacineclubs.cat