BIBLIOTEQUES AMB DO. Vi, Cinema i Biblioteques

La Federació Catalana de Cineclubs i la Direcció General de promoció Cultural i Biblioteques de Catalunya enceten l’activitat “Biblioteques amb D’O” que tenen al vi i al cinema com a eix vertebrador. Tres activitats es desenvoluparan en unes 70 biblioteques d’arreu de Catalunya: “L’Auca cinematogràfica del vi” a càrrec d’Artur Díaz Barbagli; Vinèfils: el vi a la gran pantalla a càrrec de Mireia Iniesta i El vi i el cava a la publicitat: de les bombolles a Martin Scorsese a càrrec de Pablo Sancho, Anna Lati i Noel Puigdollers.

Pel moment tenim confirmades les següents poblacions:

El Pont de Vilomara i Rocafort, Manresa , Sant Joan de Vilatorrada, Navarcles, Avinyó, Sallent, Artés, Sant Fruitós de Bages, Súria, Mollerussa, Balaguer, Alguaire, Bellvís, Artesa de Segre, Tremp, Vilanova de Bellpuig, Bellcaire d’Urgell, Juneda, El Palau d’Anglesola, Linyola,

Alella, Badalona, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Martorelles, Premià de Dalt, Sant Fost de Campsentelles, Teià, Tiana, Vilanova del Vallès, Vilassar de Dalt, Espluga de Francolí, Montblanc, Falset, Gandesa, L’Escala, Sant Feliu de Guíxols, La Bisbal d’Empordà, Roses, Calonge i Sant Antoni, Anglès, Palafrugell, Garriguella, Palamós, Castell-Platja d’Aro.