XVII Trobada de cineclubs, 12-13 de juny, Figueres

Aquest és un document d’informació general sobre la XVII Trobada de cineclubs, que tindrà lloc de manera presencial a Figueres els dies indicats, sempre i quan les condicions sanitàries ho permetin. Us agraïríem que ens confirmeu, encara que la situació pugui canviar d’aquí al juny, si en principi feu comptes d’assistir-hi, així podrem planificar temes complexos com l’allotjament i el dinar de dissabte, entre d’altres. En aquest cas, estaria bé que especifiqueu no només si us quedareu a dormir a Figueres, sinó també si participareu a les activitats lúdiques de dissabte a la tarda i diumenge al matí/migdia.

Dit això, per a la gent que no pugui anar fins a Figueres però vulgui seguir la trobada, hi haurà streaming. Si és el vostre cas, feu-nos-ho saber. Gràcies 🙂

Calendari i horari aproximats

Dissabte 12 de juny

• 10.30 Rebuda
  • 11.00 Assemblea + Activitat formativa (Tema possible: sinèrgies entre cineclubs i entitats com biblioteques i escoles. Es demanarà a alguns cineclubs que expliquin la seva experiència)
  • 14.30 Dinar
  • 17.30 Activitat lúdica (projecció sobre Dalí al cinema)

Diumenge 13 de juny

Activitat per especificar. Pot ser una visita guiada al Museu Dalí, al Castell de Sant Ferran o al Museu del joguet, entre altres opcions que estem valorant.

Lloc de celebració de la Trobada

La Cate. Espai cultural de Figueres https://lacate.cat/

Allotjament

HOTEL TRAVÉ: un hotel familiar de tota la vida. Té habitacions renovades no fa massa temps. És molt proper a La Cate, on farem tota la jornada (entre 5 i 10 minuts a peu). Té una petita piscina i pàrking gratuït i vigilat. Plana web

Els preus (consultar a l’oficina de la federació)

Dinar de dissabte 12 (al mateix hotel Travé)

Opció omnívora Aperitiu a taula

Olives Farcides Arrebossades, Amanida de Formatge de Cabra, Les Nostres Sardines Marinades, Anelles de Calamars a la Romana, Bunyols de Bacallà

Segon plat a escollir:

Garró Rostit al Forn ó Suprema de Daurada al Forn ó Cuixa d’Ànec a la Taronja Postres

Celler

Vins Nuviana del Celler Raimat Aigües Minerals i Cafè

Copa de Cava Prima Vides de Codorniu

Opció vegetariana Aperitiu a taula

Olives Farcides Arrebossades, Crema de Meló, Verdures al Dente d’Oli Verge, Lasanya Artesana de Verdures, Croquetes de Ceps

Segon plat a escollir:

Caneló de Ceps, Paella de Verdures, Verdures Arrebossades amb Romesco Postres

Celler

Vins Indispensable d’Oliver Conti D.O. Empordà Aigües Minerals i Cafè

Copa de Cava Prima Vides de Codorniu

Preus: Consultar l’oficina de la federació

Desplaçament

Tren: Es recomana tenir en compte l’opció del tren a qui li vagi bé. És possible que l’AVE estigui molt bé de preu en aquells dies.

Cotxe: Hi haurà pàrquing gratuït a l’hotel, independentment de si us hi allotgeu o no.

Assistència virtual

La trobada s’emetrà per streaming per als cineclubs que no puguin assistir presencialment a la trobada.