VIII Seminari "Ombres Mestres" Cineclub Ass. Enginyers de Barcelona

Es tracta d’un nou cicle (i van vuit) d’ “Ombres Mestres”, el seminari que, organitzat pel Cineclub Associació d’Enginyers, il·lustra certs temes a base de comentaris a seqüències de grans films.

Dimarts 13 de novembre 2018: Teulades i altres elevacions

En determinats moments, elevar se una mica, veure les coses des d’una posició elevada, permet entendre tot millor. Repassarem seqüències de grans directors en les que un personatge o la càmera puja a una teulada o turó per veure millor, o simplement la segona fa un moviment de grua fins contemplar –de una forma diferent, esclaridora- el que rodeja a un personatge.

Dimarts 20 de novembre 2018: François Truffaut

Un repàs a les constants (buscant les més íntimes) del realitzador de la Nouvelle Vague a través dels seus films.

Dimarts 27 de novembre 2018: Ombres

Sobre el llenguatge de les ombres en el cinema.

Totes las sessions seran de dues hores, començant puntualment a las 18h, y tindran lloc a la seu dels Enginyers, Via Laietana, 39. 08003- Barcelona. Es demanarà per assistir a cada una d’elles una aportació de 5 euros, per veure de compensar mínimament les despeses.