"Vides diverses". Docu sobre la discapacitat física

Tenen les persones amb discapacitat física el control sobre la seva vida?

‘Vides Diverses’, un documental d’ECOM que promou la vida independent de les persones amb discapacitat física

El documental Vides Diverses mostra la necessitat i capacitat d’autonomia de les persones amb discapacitat física. Des de la defensa de la diversitat en la societat, ens interroga sobre com ens veiem i com ens afecta la mirada dels altres, i ens apel·la a defensar el dret de totes les persones a decidir sobre la pròpia vida i a tenir les mateixes oportunitats.

Fitxa tècnica

Durada: 36 minuts.

Realitza: Productora NewDivision.es

Dinamitza el procés col·lectiu de creació: Càmeres i Acció.

Impulsa ECOM, el moviment associatiu de la discapacitat física, amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona, dins el projecte per la difusió de la vida independent i la campanya VIDA INDEPENDENT #feselpas

És possible tenir una vida pròpia i plena més enllà de la discapacitat. Així ho demostren i ho reclamen les persones que relaten la seva experiència en vida independent al llarg del documental Vides Diverses. Realitzat per iniciativa d’ECOM -el moviment associatiu de la discapacitat física-, el documental mostra la necessitat i la capacitat d’autonomia de les persones amb discapacitat física. Ofereix models de referència per a persones amb discapacitat que no han fet el pas per iniciar el procés de decidir el seu projecte de vida i que no es creuen capaces de fer-ho. Alhora, visibilitza aquestes persones, sovint silenciades en la societat. Tota la info al dossier de premsa aqui