VENTRE BLANC SEGUEIX VIATJANT PEL PAIS

El projecte de Ventre Blanc segueix fent camí per Catalunya i el País Valencià. Varem començar el juliol passat al Cineclub dels Amics del Cinema de la Vall de Ribes de Ribes de Freser i la darrera sessió – de moment- ha estat al novell Cineclub Patronat de Premià de Mar, al mig, estrena a Barcelona, en dues sessions i uns dirigents entusiasmats, a la Filmoteca de Catalunya; sessió inaugural del Festival de Cinema Solidari KO del Cineclub Amics del Cinema de la Capital del Cava de Sant Sadurní d’Anoia; participació en el Mundial Cinema Film Festival del Cineclub Pessic de Dénia i moltes i moltes aventures més pels Cineclubs, Ajuntaments i Colles de Geganters del país, sempre amb uns fòrums sucosos i un èxit notable .

Les expectatives del projecte es van complint i esperem que abans de la fi del mes de juny, haurem arribat a les 50 projeccions, sempre amb la presència d’en Jordi Lara, el director, i alguns dels intèrprets. En queden encara algunes, poques, de lliures. Recordeu que comptem amb l’ajuda de “la Caixa” i és per això que el seu cost és de 50€+IVA. Nosaltres continuem convençuts que aquest és un film de cineclub, que pot servir, alhora, per crear sinèrgies amb d’altres entitats com les colles geganteres o d’altres, interessades en la cultura popular.

La imatge és de la sessió al Cineclub Patronat de Premià de mar amb l’equip de la peli i la gent del cineclub