TROBADA DE PROGRAMADORS DE CINECLUBS A GRANOLLERS. 24 DE MAIG 2014

Convidats pel cineclub de l’Associació Cultural de Granollers, us volem convocar el dissabte 24 de maig a una trobada de programadors de cineclubs a Granollers.

La manca de còpies en 35mm VOSE i la imposibilitat per projectar còpies en DCP són dos dels problemes que ens estem trobant a l’hora de programar les sessions cineclubistes. La necessitat de trobar estratègies comunes a l’hora de programar ens convida a preparar aquesta trobada que ens agradaria tinguès una regularitat en un futur. La idea seria acompanyar la trobada de feina amb una sessió de projecció d’un parell de títols per tal de proposar-los per ésser programats pels cineclubs.

El programa:

Matí: Centre Cultural de Granollers.

C/ Joan Camps, 1 – 08401 Granollers

info@centreculturaldegranollers.cat

Per veure com arribar:

en transport públic

en transport privat

• 9,30h.- Recepció i acreditació. Cafè

• 10,00h.- Projecció de dos films

1.- 10h.- El nou film de Ventura Durall (realitzador de “La doble vida de Andrés Rabadan” i “El perdó”) “Els anys salvatges” (75min). Amb la presència del realitzador.

El film ha estat sel•leccionat a l’ IDFA (International Documentary Festival of Amsterdam) a la Secció oficial i estrena mundial; Festival de cine español de Málaga. Secció oficial; Documentamadrid 14 i Festival de Cinema d’Autor 2014.

2.- 11,30h.- La primera peli de ficció de Lluis Miñarro, el conegut productor, Stella Cadente (111min), va ser present al festival de Rotterdam, al Festival D’A i s’estrenarà el dia 30 de maig. Per tant la podrem veure en rigorosa preestrena. El realitzador excusa la seva assistència per trobar-se al festival de Cannes.

"Stella Cadente" deslumbra en el Festival de Rotterdam: https://www.filmin.es/blog/stella-cadente-deslumbra-en-el-festival-de-rotterdam

A “Fotogramas”: http://cine-invisible.blogs.fotogramas.es/2014/04/25/stella-cadente-estel-fugac-espana-2014/

+ info a la revista Caiman: https://www.caimanediciones.es/numero/27-78-mayo-2014/

• Dinar

Restaurant Anònims.- Carrer Miquel Ricomà, 57.- Granollers

• Tarda:

Reunió de programadors de cineclubs. Finalització aproximada a les 18h. Aquesta setmana enviarem ordre del dia.

En Xavier Catafal, de Isaan Entertainment ens presentarà el seu catàleg de cinema oriental