Tariq Porter, jurat FICC al Festival Etudia&Anima

En Tariq Porter, del Cineclub la Garriga ha estat escollit per la Federació internacional de cineclubs com a jurat que atorgarà el premi Quijote al Festival Etudia&Anima de Cracòvia (Polònia). Li acompanyaran Konrad Domaszewski – Polònia i Gunter Lange – Alemanya.

Tariq Porter és llicenciat en Belles Arts per la Universitat de Barcelona i té un Màster en Cinema i TV a la Universitat Ramon Llull. Ha escrit crítiques cinematogràfiques per a revistes com Serra d’Or, Blisstopic o Mabuse, i ha treballat com a programador del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), el Festival de Menorca i en diferents departaments d’altres festivals com FIDOCS (Xile). A més, ha estat jurat en diversos festivals; Caminhos do Cinema Portugues (Portugal), Sitges o Galway Film Fleah (Irlanda). Ha dirigit dos curtmetratges ("Fusta" i "Cendra") i també ha escrit el guió del documental de televisió "Miquel Porter i Moix". En els últims tres anys, fins aquest 2017, ha estat l’encarregat de comunicació de l’Acadèmia del Cinema Català.