RECORDANT A FRANCESC GÜELL JUNCOSA

Parlar de cinema a Valls és parlar de Francesc Güell. Li agradava el cinema i el va fer agradar. Qui no recorda les seves crítiques i comentaris de les pel•lícules a la premsa local del Pati i més abans a la Joventut? Des de ben jove es va integrar i va formar part de la junta de Cine Club Valls des de la seva fundació l’any 1955. Va participar i col•laborar amb la Federació de Cine Clubs de Catalunya i la Federació Internacional de Cine Clubs (FICC). Va defensar el cinema a Valls en èpoques de tancament de cines. La seva tasca a favor del cinema va ser reconeguda a fora i a la nostra ciutat. L’any 2003 rebia un premi per part de la Federació de Cine Clubs de Catalunya. L’any 2006 Valls li reconeixia la seva dedicació perseverant al Cine Club Valls amb el títol de Vallenc de l’any. Ara, a la seva mort, el Cine Club Valls el recorda i el vol recordar veient i parlant de cinema.

José Luis Vicente (Cine Club Valls)