REC 2011. FESTIVAL INTERNACIONAL DE TARRAGONA. ASSOCIACIÓ KINO CINEMA CONTEMPORANI

Després de deu anys en continua evolució, traspassem la dècada d’existència amb les dues principals seccions internacionals totalment consolidades, les quals ens donen com a punt de referència l’eslògan ”des de les obres del present, parlem de la creació del futur”.

Mitjançant els nostres concursos i activitats paral·leles portem anys posant l’atenció als nous formats, nous directors i noves narratives. Posant l’objectiu i l’èmfasi en els processos de recerca i d’experimentació vigents, així com les noves pràctiques que sorgeixen a través de la xarxa. Conceptes que ens dibuixen un objecte complex i cerquen nous i possibles denominadors a l’hora de plantejar una definició contemporània de cinema.

El REC Festival Internacional de Cinema de Tarragona per continuar traçant aquest diàleg amb la contemporaneitat del cinema actual, obre els seus concursos Opera Prima Internacional, Live Cinema Internacional, i Curtmetratges Nacionals (4 seccions). El festival a més a més desenvolupa polítiques i accions per apropar aquestes obres al seu públic.

Per a seguir amb els nostres objectius el REC Festival Internacional de Cinema de Tarragona celebrarà la seva onzena edició del 29 d’abril al 7 de maig de 2011.