PROJECTE DE L’ANY PASOLINI. Novembre de 2014 – Novembre de 2015

Us fem arribar la comunicació que hem rebut de les persones que organitzen "Projecte Pier Paolo Pasolini". Aviat rebreu també una proposta de programació per festejar el cinema de PPP.

"L’any que ve, al novembre del 2015, es compleix el 40 aniversari de la mort de Pier Paolo Pasolini.

Les persones que formem part del Projecte Pier Paolo Pasolini Barcelona (PPB) considerem que aquesta és una data prou important per intentar fer alguna cosa que mantingui viva la figura d’aquest poeta, cineasta i escriptor.

La manera com Pier Paolo Pasolini va experimentar el seu malestar individual i polític va adquirir una dimensió pública que, malgrat les ferotges crítiques que va rebre per part de molts dels seus coetanis, avui en dia és referència per a molts de nosaltres. Va polititzar la seva subjectivitat, va humanitzar la lectura política del seu entorn social, es va expressar des de diferents formes artístiques… i tot plegat ho va fer des d’una clarividència, denúncia ètica i valentia que fan que el seu llegat sigui encara una gran clau per a interpretar la nostra realitat personal i social.

CONTINUEU LLEGINT ->