Programació Cineclub Vic tardor-hivern

Cineclub Vic comença el cicle més intens de la seva història

24 sessions pels mesos de setembre a desembre

● Durant aquest cicle es projectarà el documental Cineclub Vic. Orígens, dirigit per Miquel Pérez i Quim Crusellas

● L’Espai ETC pren el relleu de VICCC 2016 amb diverses sessions

Cineclub Vic comença dimarts 6 de setembre el cicle amb més programació de la seva història. Fins a 24 sessions de dimarts, dijous i diumenge. Aquest és un cicle marcat per les activitats de VICCC 2016 i per les múltiples col·laboracions amb altres entitats, col·lectius i festivals.

Obrirà la programació Nuestra hermana pequeña, nou film de Hirokazu Kore-eda, un habitual de Cineclub. Altres films d’actualitat cinematogràfica són The Tribe, rodada integrament amb llenguatge de signes; la terrorífica It Follows, i una cita cinèfila imprescindible: Hitchcock/Truffaut.

Col·laboracions de cine

Les col·laboracions de Cineclub Vic amb altres entitats es multipliquen durant els cicles de tardor i aquest any en trobem a totes les seccions. Tant a Cineclub i Filmoteca com a les sessions de dijous i diumenge. Es projectaran Rams (El valle de los carneros) amb el Museu del Ter de Manlleu dins de la 6a Mostra de cinema Etnogràfic; 10 años y divorciada i Una amistat inoblidable amb el Festival Protesta; Laurence Anyways, amb la UVic-UCC dins de les activitats transversals “Altres mirades possibles: (Re)pensar des d’una perspectiva de gènere”; La Propera Pell, amb VicDones-SIADOsona dins de la mostra Conegudes (també) a casa; Dies d’agost, amb la cooperativa de mateix nom; Poesia, amb AFMADO pel Dia Mundial de l’Alzheimer, Elling, amb el la Fundació CMPPO, en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental i Secrets from Another Place: Creating Twin Peaks, amb els Reis Catòdics, dins de la 3a Audiència catòdica. I encara queden dues sessions per destacar: la sessió de Pantalla Oberta Caminar amb el pare, de Jordi Lafon i l’homenatge a Michael Cimino amb La puerta del cielo. Aquesta sessió començarà una hora abans de l’habitual, a les 21 h.

Cineclub ViCCC

L’entitat ha participat durant tot l’any dels actes de VICCC2016 a través de diverses projeccions, però durant els propers mesos també en serà protagonista. L’Espai ETC acollirà dos documentals de la Col·lecció DocuVICCC: al setembre, la música de Grups, de Daniel Feixas. Al novembre, una sessió molt especial: Cineclub Vic. Orígens, el documental de Miquel Pérez i Quim Crusellas sobre els primers 20 anys d’història de Cineclub Vic. Durant el mes de novembre tindrà lloc també el Festival Julius dedicat a Vic i el díptic Vic, escenari i plató, on es projectaran els films rodats a Vic Noche de vino tinto i Libertarias.

El Cineclub Xic es fa gran

Les sessions de diumenge de Cineclub Xic segueixen apostant per propostes cinematogràfiques familiars de qualitat. Durant aquest cicle hi trobem pel·lícules que, tot i ser aptes per a totes les edats, busquen atraure l’atenció de nens i nenes un xic més grans: la superheroica Antboy, la cinta d’aventures Al sostre del món; una petita joia que farà època, Son of Rambow; la genial Phantom Boy, Una amistat inoblidable dins del Petit Protesta i, seguint amb la tendència de l’entitat de rescatar antigues joies, després La ventafocs i La princesa promesa, es projectarà Melody, de l’any 1971.