Premi Miquel Porter al Miradocs 2020

El jurat del Premi Miquel Porter format per Tariq Porter del Cineclub de La Garriga, Gabriel Vega del Cineclub La Ràpita i Laura Marino del Cineclub Barcelona Espai de Cinema i concedit per l’Associació Amics del Miquel Porter i Moix i la Federació catalana de cineclubs dins la 10a Edició de la Mostra Miradocs ha decidit atorgar el premi al documenta

QUÈ TAL, PASCUAL
Bárbara Brailovsky

Treball del Master de documental creatiu de la UAB

Perquè descobreix un personatge carismàtic aconseguint des del principi enganxar a l’espectador, jugant amb la ironia, l’emotivitat i la seva imaginació en la construcció del personatge.

La Directora la Bárbara Brailovsky ni cap de l’equip pot venir però ens ha fet arribar un text

"Quiero agradecer muchísimo este premio en mi nombre y en el del equipo, y también el apoyo y el incentivo que significa poder participar en estos espacios que se sostienen con muchísimo esfuerzo, en un contexto vertiginoso y voraz en donde no es fácil hacer cine documental. Agradecer a l’Associació Amics de Miquel Porter i Moix y a la Federació catalan de cineclubs por este premio que me alegra tanto recibir en este momento de mi incipiente carrera como documentalista. También agradecer al Máster de la UAB que apoya y promueve este tipo de proyectos.

Siento mucho no poder asistir, soy actriz y estoy en una función de una pieza mientras esta entrega sucede. Muchísimas gracias!

Salut"