POLÍTIQUES PER AL CINEMA I L’AUDIOVISUAL. TAULA D’EXHIBICIÓ I DISTRIBUCIÓ

Segon round de polítiques municipals pel cinema i l’audiovisual. Aquest dijous 10 a les 19:00 a la Palau de la Virreina (Centre de la Imatge) taula de: DISTRIBUCIÓ i EXHIBICIÓ. Segurament una de les claus de volta per entendre l’adaptació (o no) al nou escenari digital en el qual ens movem i les seves possibilitats. Estaria molt bé que puguéssim parlar obertament de com recolzar l’exhibició i la distribució però més enllà dels termes "clàssics" a que normalment ens referim, entenent que en realitat estem parlant d’accés a la cultura i de governança sobre els recursos. I això ha d’implicar molt més que sales de cinema, també ha d’interpel·lar a televisions públiques, festivals, plataformes online, cineclubs i cinefòrums o agrupacions menys formalitzades que tenen l’experiencia audiovisual i cinematogràfica com a eina de relació. Sempre sense oblidar el marc municipal i amb criteris de benefici comú, redistribució i retorn social com a pals de paller de la construcció d’unes noves polítiques col·lectives. A veure si el debat es constructiu i concret com l’anterior de creació/producció. wink emoticon