Oferta de treball. Técnic gestió cultural

OFERTA DE TREBALL: TÈCNIC GESTIÓ CULTURAL (CINEMA). FEDERACIÓ CATALANA DE CINECLUBS

Busquem:

La Federació catalana de cineclubs obre una convocatòria per cobrir una plaça de responsable de projectes. Es busca una persona amb experiència contrastada en la gestió cultural relacionada amb el cinema. Valorarem que hagi treballat en l’àmbit associatiu.

Tasques i funcions:

• Preparació i redacció de projectes, redacció de les memòries d’activitats i econòmiques a les quals es presenta la FCC anualment: Institut català de les Empreses Culturals ( ICEC); Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals; Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona,… Fer el seguiment d’aquests projectes i executar les activitats.
  • Redacció de comunicats i notes de premsa. Col·laborar/donar suport en les tasques de comunicació interna i externa de la FCC.
  • Dinamització del programa de cursos i tallers de la FCC. Seguiment i control de factures i pagaments.
  • Preparació i participació en les entrevistes amb responsables dels projectes a les administracions (ICEC /Filmoteca/Direcció General de Cultura Popular, DIBA…)
  • Dinamització de les Sessions “Filmoteca per a les escoles” a la Filmoteca de Catalunya.
  • Tasques d’administració general i comptabilitat.

Perfil requerit

• Nivell alt de llengua catalana.
  • Es valorarà coneixements d’anglès escrit i parlat.
  • Informàtica, paquet office (valorarem coneixement de programes d’edició d’imatges)
  • Es valorarà carnet de conduir.
  • Persona dinàmica i amb capacitat d’autogestió.
  • Persona autosuficient i amb capacitat d’adaptació a tots els nivells.

Condicions:

• Contracte indefinit després d’un període de prova de tres mesos.
  • Jornada laboral de 30hores setmanals. De 9 a 15h de dilluns a divendres.
  • Remuneració segons varem de l’organització.
  • En algunes ocasions durant l’any hi haurà treball en dies festius o fora d’horari com per exemple les jornades de formació (dos o tres dissabtes l’any), reunions de la Junta directiva (4/5 dissabtes matí) i presència a activitats organitzades des de la FCC, (algunes tardes durant l’any).
  • 23 dies laborables de vacances i disponibilitat de fer-ho al llarg de l’any sempre d’acord amb la companya de l’oficina. Es fan els ponts al llarg de l’any i el 24 i 31 de desembre seran festius.
  • Bon ambient de treball.

Els interessats envieu el vostre CV complert amb una carta de motivació a l’adreça fcc@federaciocatalanacineclubs.cat amb l’assumpte "Oferta de treball. Federació catalana de cineclubs". Data límit 17 de gener 2018.