Neix ‘En pantalla gran’, convocatòria oberta per a l’exhibició de curtmetratges de nova creació

Cineastes de Granollers, amb la finalitat d’afavorir la creació cinematogràfica i l’exhibició de curtmetratges dins de les activitats del Cineclub de l’Associació Cultural, enceta un nou projecte, ‘En pantalla gran. Amb aquest, proposa a tots els realitzadors la creació d’un curtmetratge a partir d’una proposta temàtica. Aquesta convocatòria compta amb la col·laboració de Filmin, el Club de Vídeo Vallès, la Federació Catalana de Cineclubs, el Fantàstik Granollers i el Gra-Equipament Juvenil de Granollers.

El curtmetratge haurà de tenir una durada màxima de 5 minuts i, en aquesta primera convocatòria, girarà al voltant de la idea ‘La meva primera vegada…’. La convocatòria està oberta a qualsevol cineasta, sense cap tipus de límit d’edat, fins el 31 de juliol de 2016.

El jurat estarà format per membres del col·lectiu Cineastes de Granollers, del Cineclub de l’Associació Cultural de Granollers, de la Federació Catalana de Cineclubs, del Fantàstik Granollers i del GRA-Equipament Juvenil de Granollers.

Els curtmetratges guanyadors es projectaran a partir del mes de novembre en les sessions de cap de setmana del Cineclub de l’Associació Cultural de Granollers. A més, els guanyadors rebran un passi doble gratuït durant 3 mesos en totes les projeccions del Cineclub de l’Associació Cultural de Granollers, una targeta regal del Videoclub Vallès i un abonament de Filmin durant 1 mes.

Per més informació, podeu consultar les bases aquí.