MOSTRA DE CINEMA DE CASTELLAR DEL VALLÈS. 5è BRAM

La Mostra de Cinema de Castellar del Vallès tindrà lloc entre el 18 i el 24 de febrer de 2013

Castellar del Vallès viurà entre el 18 i el 24 de febrer la 5a Mostra de Cinema de la vila BRAM!, una iniciativa cultural que es va estrenar l’any 2009 i que ha comptat amb prop de 6.000 espectadors en les seves quatre primeres edicions. Per segon any consecutiu, l’organització anirà a càrrec d’una comissió formada pel Club Cinema Castellar Vallès (CCCV) i la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament del municipi.

Aquesta nova edició del BRAM! comptarà amb un total de 13 projeccions, dues més que en l’anterior edició. La programació combinarà novament les pel·lícules de temàtica social i d’autor, la majoria de les quals han estat premiades o nominades a diversos festivals, amb l’aposta per donar a conèixer el treball audiovisual de diversos castellarencs i les activitats impulsades des de les entitats i la societat civil. A més, es recupera l’acte de reconeixement a una trajectòria, que en aquest cas serà per al cineasta terrassenc Antoni Padrós. Alhora, la Mostra consolida el BRAM! Infantil, una iniciativa que pretén promoure el valors educatius del cinema.

La Mostra repeteix un abonament de baix preu que donarà accés a totes les pel·lícules de pagament (exceptuant la sessió infantil) que es projectaran durant els dies 22 i 24 de febrer. Així, els espectadors podran gaudir d’un total de cinc projeccions per un preu de només 10 euros (8 euros en el cas dels socis del CCCV i L’Aula d’Extensió Universitària). Les persones que decideixin comprar el seu abonament, a més, rebran en el moment de la compra invitacions per poder assistir a l’acte de reconeixement a Antoni Padrós, a la sessió inaugural de la mostra i a la presentació de la pel·lícula Toastmaster, del castellarenc Èric Boadella.