LA PROMOCIÓ DEL CURTMETRATGE A "EL DIA MÉS CURT". 21 DE DESEMBRE

El 21 de desembre es realitzarà una acció conjunta que s’anomena EL DIA MES CURT ( ED+ C ) amb l’ objectiu de promoure el curtmetratge i apropar-ho al públic.

Són ja vàries entitats del sector audiovisual Català els que estan treballant-hi (tant a Barcelona com a la resta del territori. Actuació similar al Dia de la Música 21/06).

Adjuntem projecte des de la Coordinadora del Corto Español, entitat impulsora.

Cada entitat proposaria la seva programació i es preparen blocs de programació repartits per diversos Espais. Els continguts són proporcionats per L’ACADÈMIA DEL CINEMA CATALÀ (10 finalistes premis Gaudí 2014 i finalistes Nova Autoria), CPAC, CI&VI FESTIVALS DE CINEMA( Palmarés Festivals CIVI 2013 , incloent-hi programació infantil), ASOCIACIÓN DE LA INDUSTRIA DEL CORTO, entre d’ altres.

Continguts i condicions:

• PROGRAMACIÓ de curts en diferents espais ( cinemes, teatres, Biblioteques, auditoris, bars, hotels, al carrer…….)
  • ACCES GRATUIT o preu simbòlic d’1€
  • 21 DICIEMBRE 2013 ( durant tot el dia)
  • PROGRAMACIÓ : infantil, juvenil, animación, medi ambient……catalanes, europees, internacionals….
  • Continguts de: CI&VI Festivals de Cinema Catalunya- programació dels curts guanyadors dels festivals ( ANIMAC, MECAL, FILMETS, FEC FESTIVAL, FICMA……..www.festivalscatalunya.com), ACADEMIA CINEMA CATALÀ: finalistes Premis Gaudí + Finalistes Nova Autoria Sitges. FINALISTAS ACADEMIA EUROPEA DEL CINEMA
  • Les sessions són a cost cero de 60 ‘
  • FORMAT: BLURAY
  • Podeu també programar qualsevol curt i adherir-vos a la campanya. Es farà comunicació conjunta a premsa amb totes les activitats.

Si esteu interessats en participar, feu-nos un mail