LA PEL.LÍCULA DELS CINECLUBS. "MAI ÉS TAN FOSC".

Us volem fer arribar una nova proposta que esperem us sigui d’interés. Es tracta de "Mai és tan fosc", documental sobre l’Arcadi Oliveres.

Per saber preus, consulteu amb nosaltres (Olga). Si voleu que vingui la realitzadora o el mateix Arcadi Oliveres (si la seva agenda ho permet) s’hauria de pagar un extra. Hi ha disponibilitat de cópia en DCP (amb o sense subtítols en castellà), Blu Ray i en DVD.

MAI ÉS TAN FOSC

Documental que dibuixa un retrat de l’economista i activista Arcadi Oliveres al llarg de dos anys clau en una biografia apassionant: de les lluites estudiantils contra la dictadura de Franco, als moviments antiglobalització, la creació del Fòrum Social Mundial i el moviment dels indignats . Una road movie que uneix la lluita col·lectiva de la "Spanish Revolution" amb la soledat evangelitzadora contra el capital. Del estrèpit de les masses d’una societat en l’abisme a la lluita individual d’un home per superar els esculls de la condició humana.