LA FEDERACIÓ CATALANA DE CINECLUBS PRESENT AL SALÓ DEL CINEMA I DE LES SÉRIES

El propers dies 29,30 i 31 se celebra la 1a edició del Saló del Cinema i de les Sèries. La Federació catalana de cineclubs hi tindrem un estand i col·laborarem en l’organització de dues activitats, la conferència VINYETES FILMADES: EL CÒMIC AL MÓN DEL CINEMA, que es realitzarà el divendres 29 a les 19:00 a càrrec de Sebastià Martín i el TALLER D‘OMBRES XINESES que es realitzarà dissabte 30 a les 12:00 del migdia i que el realitzarà l’Artur Díaz.

Aquests tres dies, podrem fer difusió directa de les vostres activitats, festivals, certàmens, etc. Per aquesta raó us agrairíem que ens féssiu arribar díptics, promocions, o qualsevol informació del vostre cineclub que vulgueu que fem saber al públic del Saló.

Recollirem dades de contactes de persones que vulguin que els informem de les activitats que organitzem des de la nostra xarxa.

Entre els treballadors i membres de la Junta farem torns per atendre al públic perquè com a mínim hi hagi una o dues persones de la Federació al saló. Si com a membres del vostre cineclub voleu donar la informació directament, també teniu a disposició el nostre estand per ser-hi les hores que vulgueu.

Per altra banda us volem fer saber que les entrades anticipades tenen un cost de 7€ i es poden adquirir al mateix web del saló: http://cinemaworld.es/venta-entradas/ a partir del dia 29, tindran un cost de 8€, per si ho voleu difondre als vostres socis i amics.