LA FEDERACIÓ CATALANA DE CINECLUBS I FILMOTECA DE CATALUNYA DONANT SUPORT ALS REFUGIATS SIRIANS

El proper divendres 22 a les 19:00 hores us convidem a la sessió solidària pels refugiats de Siria que se celebrarà a la Filmoteca de Catalunya. La recaptació serà destinada a dues entitats beneficàries que treballen al terreny ACNUR i Metges sense fronteres.

La projecció consistirà en 3 parts, una presentació breu del film i tota la situació que viuen els refugiats, per part d’experts en la matèria i en el món àrab, una segona part que consistirà en la projecció de la pel·lícula SYRIA SELF PORTRAIT (Aigües platejades), un colpidor testimoni fímic sobre el que està passant a Siria rodat per cineastes sirians, que mostra exactament les causes que ha originat aquest drama que només ha fet que començar. La tercera part serà un cinefòrum amb Joan Reventós, d’ACNUR, Txell Bragulat de SODEPAU, Raed Tarrab de Metges Sense Fronteres i Paco Poch,distribuïdor del film. El debat serà moderat per Pablo Sancho, president de laFederació catalana de cineclubs entitat promotora de la iniciativa.

Aquesta projecció és possible gràcies a la col·laboració organitzativa de la Filmoteca de Catalunya.