Jornades cineclubistes a Porto Cristo (Mallorca) 19 a 21 octubre 2018

Tal i com es va decidir en la passada Assemblea de la Federació catalana de cineclubs, les properes jornades del cineclubisme català tindran lloc a Manacor (Illes Balears) del divendres 19 al diumenge 21 d’octubre. Tot i que encara queden sis mesos per aquestes dates, estem començant a organitzar el viatge per tal de que sigui el més econòmic possible i que la Federació us pugui donar un cop de mà als cineclubs. La FCC ajudarà a cada cineclub que assisteixi a les jornades amb una qüantitat de diners. De moment pensem en un màxim de 2 persones per cineclub per tal de garantir l’assistència del màxim de cineclubs.

Per fer les reserves contacteu amnb l’oficina, Ja s’ha enviat un mail a tots els cineclubs amb les dades concretes del viatge en quant a vols i hotel

Més endavant us anirem informant de les novetats de la programació de les jornades.