JA TENIM LES BASES DEL FESTIVAL JULIUS DEL CINECLUB VIC

En el Festival Julius s’atorga el premi Miquel Porter del cineclubisme catalá

Bases Julius i Concurs d’Espots 2015

Tothom alerta! Ja tenim aquí les bases definitives d’aquesta edició. A continuació us informem dels premis, però us deixem dos enllaços: d’una banda, les bases del Concurs de curtmetratges Julius 2015. També l’enllaç a la informació del IV Concurs d’espots per a la no violència masclista. En aquests moments no hi ha les bases definitives però sí que podeu veure la informació del premi perquè comenceu a treballar-hi

Dos concursos

Com sabeu, des de l’any passat, Cineclub Vic col·labora amb VicDones-SIAD Osona, organitzadores (amb altres entitats) del IV Concurs d’espots per a la no violència masclista. La finalitat del concurs és sensibilitzar la població sobre les violències masclistes i difondre els valors per una societat igualitària, justa i lliure de violències. El concurs s’emmarca en la campanya del 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la violència vers les dones.

Us adjuntem la informació de tots dos concursos per tal d’unir esforços i animar-vos a tots i totes a participar. El lliurament de premis del concurs d’espots es realitzarà durant el lliurament de premis del Festival, el dissabte, 12 de desembre.

Bases Festival Julius 2015

Informació Concurs d’espots per a la no violència masclista -2015