INFORME DE LA 8a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ. CASSÀ DE LA SELVA (GIRONA)

28 cineclubs i unes 60 persones ens vam trobar a Cassà de la Selva (Girona) a la 8a Jornada del cineclubisme català que any rere any es consolida com un moment de trobada privilegiat per tractar de temes que a tots ens interessen i per compartir experiències i activitats comunes. Aquest any el tema era obligat, el de la digitalització i la fi del cinema analògic. Varem treure interesants conclusions dels ponents que van participar: el productor i distribuïdor Paco Poch (Mallerich Films) i les empreses Kelonik i Instalcine. També varem commemorar el nou soci d’honor de la FCC, el cineclubista històric de Cassà, en Ramon Rabassedas i varem lliurar els Premis Jose Maria Nunes als millors cineclubs de Catalunya. També es va celebrar l’Assemblea General de la FCC on vam tenir eleccions a la Junta Directiva, on va sortir per dos anys més la candidatura encapçalada per la Rosa Llinàs del Cineclub Diòptria. Molt ben acollits pel cineclub vuitimig de Cassà de la Selva varem donar el relleu per a la 9a jornada al Cineclub Imatges de Santa Coloma de Gramanet.

Aquí teniu l’informe complert