Filmoteca per a les escoles

Filmoteca per a les escoles 2020 – 2021

La Federació catalana de cineclubs participa del programa de formació per a públics escolars en el marc de “Filmoteca per a les escoles” organitzat per Filmoteca de Catalunya.

La sessió que tenim encarregada es diu “El so i la música al cinema”. Podeu consultar aquí el catàleg de les sessions i fer-ho arribar també a les escoles del vostre municipi per tal coneguin el programa que s’ofereix a totes les escoles de Catalunya.

FILMOTECA PER A LES ESCOLES

La Filmoteca de Catalunya organitza sessions matinals de didàctica cinematogràfica per a les escoles amb la col·laboració de Drac Màgic, Modiband i A Bao a Qu/Cinema en curs. Enguany s’hi afegeixen la Federació Catalana de Cineclubs i el col·lectiu El Guionista.

Dates: Octubre 2011-Maig 2012

Preu: 3 euros per sessió i per alumne/a

Lloc: Sala de projeccions: seu Filmoteca de Catalunya (Av. de Sarrià, 33 – Barcelona)

Tota la informació aquí