ESTADÍSTIQUES 2011. PROGRAMACIÓ

Aquesta és l’estadística de les sessions programades des de la Federació catalana de cineclubs. La crisi ha colpejat també a les programacions. En quant als cineclubs hi ha hagut desaparicions i disminució del nombre de films projectats per temporada. Alguns cineclubs comencen ara més tard la seva temporada o finalitzenabans. Aquest 2011 la FCC torna a nivells de programació enquant als cineclubs del 2007.

En quant a les "altres entitats", especialment ajuntaments, podem constatar la greu crisi municipal que impedeix que es projecti cinema a les seves sales.

En l’apartat "Sessions de Filmoteca" podem constatar un augment especialment degut a l’aniversari, aquest 2011, de la proclamació de la República espanyola i de l’inici de la guerra civil.

Malgrat tot, aquest 2011 han començat a programar amb la FCC cineclubs que no ho feien. Valorem molt positivament que ens donin la confiança per realitzar aquesta tasca de gestió.