Els Golluts reconeixen el compromís i el talent: El palmarès del Festival Gollut

Els Amics del cinema de la Vall de Ribes, acompleixen amb la primera edició del Festival Gollut una gran fita, crear un esdeveniment cultural identificable amb Ribes de Freser que servirà per donar vida al Cinema Catalunya, espai que l’associació gestiona des de l’any 2009.

El certamen s’ha desenvolupat segons els assistents amb un bon nivell organitzatiu i s’ha aconseguit exhibir i difondre uns materials audiovisuals que han remogut les consciències i emocions dels espectadors.

Els Premis Gollut guardonen el compromís i el talent en l’àmbit social en un Festival Gollut que ha tancat la seva primera edició amb un balanç molt positiu.

El jurat del certamen format per Carles Mateu, Francesca Prats, Ramon Musach, Cristian Medrano, Jesús Montón, Airí Dordas, Roser Conesa i Patricia Palomo han atorgat amb els seu veredicte els següents Premis Gollut, el premi Millor Vídeo Selfie de la Vall de Ribes ha quedat desert però s’han atorgat nous premis i mencions: