EL DIA+CURT 2014. US APUNTEU A LA INICIATIVA?

Torna el Dia+curt (21 de desembre) dedicat a la promoció de curtmetratges. És una iniciativa a nivell mundial per donar visibilitat a aquest format. L’any passat el Cineclub Barcelona Espai de cinema, Club Cinema Castellar, Cineclub La Seu d’Urgell, Cineclub Vic i Cineclub Vilafranca van participar.

Aquest any amb algunes novetats:

El dia 21 cau en diumenge. També es podrán fer els passis el dissabte 20 i si no us és posible aquests dos dies també es podría fer algún dia de la mateixa semana.Els programes serán els semblants de l’any passat (MECAL, Alternativa, Filmets, Julius, El meu primer festival, Catalan Films, Marvin & Wayne, Prodocs, Memorimage, curts“bandarres”…. podeu veure al web els de l’any passat com a exemple). Programes de 60 minuts aprox. menys els infantils (45 min.)

També es poden fer en qualsevol espai alternatiu com bars, centres cívics, casals…

Aquest any el passi tindrà un preu de 75€ per tal cobrir les despeses

Organitza el CI&VI que farà promoció de les entitats que participin. Què necessitem si voleu participar?

Què ens digueu si voleu participar en la iniciativa (encara que no fa falta encara que ens digueu quin programa voleu). Digueu-nos alguna cosa abans del 30 de juny