Dia de l’associacionisme cultural 4/06/2017

La Federació vol convidar-vos a sumar-vos al Dia de l’Associacionisme cultural (DASC) que es celebra el 4 de juny.

La FCC es presenta a una subvenció de la Direcció General de Cultura Popular i per aquest motiu us volem proposar que celebrem plegats aquesta data. La proposta és que el dia 4 de juny o un dia proper en aquella setmana, i en motiu d’aquesta celebració, els cineclubs propossésiu una jornada de portes obertes (visita a la cabina de projecció, explicació de com funciona el cineclub, regals de merchandising,… el que volgueu) a la vostra població per tal de fer conèixer l’entitat a les persones de la vostra ciutat.

Per dinamitzar aquest acte la FCC us facilitaria un ajut econòmic per pagar els drets de la pel·lícula que decidiu projectar. Haureu de publicitar que la projecció s’enmarca en el Dia de l’associacionisme cultural i incorporar el logo de la commemoració i el de la Federació catalana de cineclubs. La pel·lícula l’hauríeu de programar amb nosaltres. En principi reservarem l’ajut als 10 primers cineclubs interessats. Si aconseguim més diners anirem incrementant en ordre d’arribada de les sol·licituds.

Per presentar-nos a la subvenció necessitarem una carta de suport dels cineclubs interessats. No necessitem saber encara quin títol programaríeu. Només el compromís d’adherir-vos a la campanya. Contesteu el formulari ABANS DEL 28 DE FEBRER 2017

Per sol·licitar l’ajut heu de fer-ho a través aquest formulari

Informació sobre el Dia de l’Associacionisme Cultural: