CINESUD, UN CATÀLEG DE FILMS ALTERNATIUS DISPONIBLE PER A CINECLUBS DE TOT EL MÓN

De nou us volem presentar aquesta iniciativa de "Distribució Justa" que coneixem com a CINESUD. Aquest projecte vol posar en contacte directe als autors i les seves pel·lícules amb el públic dels cineclubs. Són films que tenen moltes dificultats a ser exhibits en els canals "normals" i que, gràcies als cineclubs, troben públics molt més enllà de les seves fronteres.

Després de la trobada de federacions de cineclubs a Tunisia, el catàleg ha vist augmentar el seu gruix amb més de 40 títols que poc a poc estem posant en el bloc de CINESUD per tal ho pogueu consultar.

Dins les últimes aportacions tenim els curts guanyadors dels premis Gaudí; una sel·lecció de curts i documentals de Colòmbia; un programa de curts de Nova Zelanda, tot una mostra de films i documentals del realitzador argentí Fernando Birri (considerat un dels pares del "Nuevo cine latinoamericano"), un documental sobre la situació dels palestins a Jerusalem est, Un documental multipremiat equatorià….. i properament posarem la informació sobre films del Nepal, Malaysia, Filipines,…. Tot a la vostra disposició.

Ens agrada pensar que aquest és un projecte just, en quant que el que es va recaptant de les aportacions, arriba als seus autors. Els preus són molt assequibles també per facilitar que es puguin projectar.