Cinema infantil per a tothom! Rita i Luca Films

Rita i Luca Films porta cinema amb el encant per als més petits als Cineclubs de la Federació

En acord amb la Federació catalana de Cineclubs, la distribuïdora Rita & Luca Films apropa el seu cinema familiar als Cineclubs, amb diferents tarifes per adaptar-se a cada entitat.

Rita & Luca Films és una distribuïdora de cinema per a nens i nenes que proposa una acurada selecció de pel·lícules, tendres i divertides per volar amb la imaginació. Programes de curts sota un mateix fil temàtic i llargmetratges de qualitat artística i pedagògica són les nostres senyes d’identitat. A Rita & Luca Films creiem en un cinema que meravelli als nens, que els faci créixer, que els diverteixi i els tracti com a éssers intel·ligents, imaginatius i crítics. Des de l’ excel·lència artística, la voluntat educativa i el sentit de l’entreteniment.

El catàleg:

Pas a pas. Programa de curtmetratges. A partir de 2 anys. 45 minuts. Català. Sis històries poètiques, tendres i divertides que ens narren les peripècies d’un nen de cartró molt imaginatiu, d’un nen que descobreix el mar fent-se preguntes i experimentant amb tot tipus de sensacions, d’uns animals de la selva espantats per un soroll estrany, d’un nen que recull pedres….amb material didàctic. http://ritalucafilms.com/ca/portfolio/pas-a-pas/

Les aventures del petit talp. Programa de curtmetratges. A partir de 2 anys. 40 minuts. Sense diàlegs. El petit talp és un mític personatge de l’animació txeca que ha donat la volta al món. El personatge destaca per la seva curiositat i la seva picardia que el porten a viure unes aventures divertides i entranyables, que fan les delícies dels més petits. http://ritalucafilms.com/ca/portfolio/les-aventures-del-petit-talp/?id=1036

Petits herois. Programa de curtmetratges. A partir de 3/4 anys. 60 minuts. Català. Set històries plenes de sorpreses, enginy i creativitat. Amb un punt en comú: els seus petits herois protagonistes que intenten fer front de forma enginyosa a diferents reptes vitals. Amb material didàctic. http://ritalucafilms.com/ca/portfolio/petits-herois/?id=1036

El nen i el món. Llarg. A partir de 7 anys. 80 minuts. Sense diàlegs. Amb dossier pedagògic. http://ritalucafilms.com/ca/portfolio/el-nen-i-el-mon/?id=1036