CINECLUB VILAFRANCA VALORA EL CINEMA D’ESTIU

Cineclub Vilafranca clou amb èxit el primer cicle de cinema d’estiu amb més de 1.600 espectadors

Cineclub Vilafranca va tancar temporada aquest diumenge amb el primer cicle de cinema d’estiu, que durant un mes i mig ha concentrat una quinzena de pel·lícules d’estrena, premiades a festivals, d’autor i en diferents espais de la vila. En total, 1.600 espectadors han pogut gaudir de pel·lícules a la fresca a Cal Figarot i el Complex Aquàtic, o a la sala de cinema Zazie.

El president de Cineclub Vilafranca, Manel Balaguer, es mostra molt satisfet d’aquest primer cicle de cinema d’estiu, ja que “l’experiència ha estat molt positiva”. En aquest aspecte afegeix que “cada any fem projeccions a la fresca i ens fa molta il·lusió perquè és una activitat que ens permet apropar-nos al púbic i tenir-hi contacte directe per saber la seva opinió”. Enguany, a més, per primera vegada la sala de cinema cineclubera s’ha mantingut oberta a l’estiu, allargant la programació fins a finals de juliol. “L’activitat de Cineclub Vilafranca va creixent i n’estem molt contents”, comentava Manel Balaguer.