CINECLUB VILAFRANCA INICIA LA TEMPORADA PLANTANT CARA A LA PUJADA DE L’IVA

Des de Cine Club Vilafranca comencem una nova temporada amb energies renovades i moltes novetats per endavant. La complicada situació econòmica i la pujada de l’IVA ha posat en perill l’arrencada de la temporada i ha obligat a pujar els preus de les entrades convencionals. I justament per això volem fer una crida perquè la gent es faci sòcia de l’entitat i d’un projecte que defensa el cinema d’autor i de qualitat i que aquest any ofererirà més avantatges que mai als seu associats. I per denunciar la pujada indiscriminada de l’IVA i demostrar que el cinema no és un luxe, Cine Club Vilafranca inicia temporada amb un acte simbòlic, deixant que sigui l’espectador qui decideixi el preu de l’entrada de Profesor Lazhar, la primera pel•lícula programada el dijous 20 i divendres 21 de setembre. Totes aquestes novetats es van anunciar en la roda de premsa que vam fer divendres passat, 7 de setembre, amb la presència del president de Cine Club Vilafranca, Josep Maria Escofet, i de representants de les dues entitats que recolzen el projecte: el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca, Raimon Gusi, i el president del Casal, Miquel Àngel Garcia.