CINECLUB VILAFRANCA DEDICA UN MINICICLE A WOODY ALLEN

Entre els dies 21 i 22 de març es projectarà “Manhattan”, “Balas sobre Broadway” i “Woody Allen: el documental”, amb desgustació de pizza i cava kosher el divedres 22 de març

Cine Club Vilafranca vol homenatjar una de les figures més talentoses de la recent història del cinema, l’incombustible director novaiorquès Woody Allen. Per aquest motiu, ha organitzat un cicle especial dedicat a aquest director en el qual es projectaran dos dels seus grans clàssics, Manhattan i Balas sobre Broadway, i el treball Woody Allen: el documental que ha realitzat Robert B. Weide sobre la seva obra i figura al llarg dels més de 40 anys que porta explicant històries a través de la gran pantalla.

Aquest és un petit cicle molt especial, ja que els socis de l’entitat han pogut ser partíceps de l’elecció dels films de Woody Allen que es projectaran. Durant les darreres dues setmanes, els espectadors han votat les pel•lícules que han trobat oportú de tornar a veure a la sala de cinema. La guanyadora ha estat Manhattan (1979), seguida de Balas sobre Broadway (1994).

Les sessions estaran repartides entre dijous 21 i divendres 22 de març, i tindran lloc, com és habitual, a la sala 2 dels Cinemes Casal de Vilafranca. En concret, el documental Woody Allen: el documental (2011) es projectarà divendres a les 20:00, mentre que Manhattan es veurà dijous a les 20:15 i Balas sobre Broadway, divendres a les 22:15.

Per arrodonir aquest minicicle, divendres, entre la projecció del documental i la projecció de Balas sobre Broadway s’oferirà una degustació de pizzes acompanyada de cava kosher (elaborat segons la normativa de la comunitat jueva).