CINECLUB VIC INICIA UNA NOVA ETAPA APRETANT L’ACCELERADOR

Benvingut, Mr. Etcètera!

Els del Cineclub Vic ens n’anem amb la música a una altra banda. Bé, amb la música no, amb el cine. Després d’uns quants anys vivint al Cinema Nou, l’entitat viatja a una nova casa, l’Etcètera, un Espai de Teatre i Cinema que acollirà la programació de cineclub i filmoteca.

I per obrir aquest nou Xanadú hem escollit una pel•lícula que aglutina totes les intencions de Cineclub Vic: és un clàssic, però també traspua modernitat, originalitat, és atrevida, encara conserva la capacitat de sorpresa i és molt, molt participativa. Inaugurarem aquesta nova etapa amb The Rocky Horror Picture Show, el film de culte que Jim Sharman va dirigir el 1975. També l’hem escollit perquè és un dels films que va projectar el cineclub cap al final de l’etapa del Teatre Atlàntida, l’original, el del carrer Sant Fidel, abans que caigués sota una maledicció digna de la casa Usher. Aquella sessió va ser molt festiva, el públic va interactuar amb la pel•lícula i més d’un va sortir exclamant: “aquesta pel•lícula s’ha de veure en una sala de cine!”. Això és el que volem, que les pel•lícules es vegin al cine. I a l’ETC tindrem una sala nova, amb un equipament de primera (nova pantalla, nous projectors de 35 mm i HD, so Dolby Digital, i butaques còmodes) perquè el públic continuï amb el sa costum d’anar al cine a veure cine.