CINECLUB VIC. FESTIVAL NITS DE CINEMA ORIENTAL

El Festival Nits de cinema oriental posa en marxa una campanya de micromecenatge (http://vkm.is/wildwildeast) per finançar un llibre únic en la seva espècie: Wild Wild East, del curri western al soja western. Un viatge per l’insòlit món del western asiàtic des de les primeres pel·lícules índies dels anys 30 amb Fearless Nadia al neo-western xinès d’avui dia, passant per Taiwan, Filipines, Tailàndia, Xina, Japó o Corea del sud. Ens guiarà per aquest periple Domingo López, expert en cinematografies desconegudes.

Wild Wild East és un projecte ambiciós i per fer-lo realitat ens aventurem a buscar la complicitat de cinèfils, amants de la cultura asiàtica i qualsevol foraster que vulgui posar el seu granet de sorra. Necessitem 3.000 euros per poder finançar part de les despeses d’edició del llibre, i per això posem en marxa una campanya per buscar petits mecenes. Col·laborar en l’edició de Wild Wild East tindrà la seva recompensa. La principal serà el llibre, un exemplar dedicat per només 19 euros, preu exclusiu per a la campanya de Verkami. A més, els noms dels mecenes apareixeran en els agraïments. A partir d’aquí, es pot optar per algun dels lots de recompenses que hem preparat.